Anna Larsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 7 oktober 2012 11:23

Hej ni, just nu ligger jag på en soffa i Rydaholm hos en tjej som heter Amanda. Igår följde jag med Lill på fest här i krokarna, tänkte bjuda på två bilder tillochmed! Puss så länge. 

 

Av Anna - 5 oktober 2012 16:45

Igår sov jag över hos Binisen och vi pluggade till dagens religionsprov som faktiskt gick hyfsat bra. Jag har glömt att säga att jag har färgat håret, inte för att det blev så mycket skillnad, men efter mammas kommentar om att det var grönt så kände jag att jag var tvungen att göra något åt det. Så om det nu var grönt så är det i alla fall borta nu, det känns bra.

Ikväll ska jag ligga i sängen och titta på New Girl och äta lite godis fredagen till ära.


Jag har köpt lite nya kläder i veckan som jag tänkte visa imorgon. (Får inte glömma att plugga till svenskaprovet som är på tisdag)

Puss på er.

 

Av Anna - 4 oktober 2012 10:35

Idag försov jag mig och missade första lektionen. Nu har jag varit i fotostudion med Binis och Elin, och snart ligger det ett naturkunskapsprov framför mig. Som jag inte alls känner mig kunnig till, känns mindre bra måste jag säga. Imorgon kommer det ligga ett religionsprov framför mig så det måste jag plugga till idag. Det är ganska mycket i skolan just nu.

Ber om ursäkt för ett rörigt inlägg. Vi hörs.

Av Anna - 3 oktober 2012 19:35

Usch, jag sitter och tänker på veckan i Turkiet med de finaste vännerna och jag saknar det så mycket att det gör ont i magen. Kontrasten mellan min vardag och livet jag levde där nere är så himla stark. När vi satt på balkongen och förfestade och spelade högre musik än de gjorde i baren under oss, vi hade dragit ut två köksstolar så alla fick plats att sitta. Där satt vi med upphängda bikinis och fuktiga handdukar runt oss, klockan visade kväll med det var ändå så varmt att man svettades i shorts och linne. När Sabina plockat ner sitt fina vodkaglas (som vi fått varsitt av en söt gubbe som jobbade i en livsmedelsaffär) från balkongräcket för att hon var nära att välta ner det flera gånger. Så råkar jag sparka till det så att det går sönder...

När vi är inne på en klubb och fån-dansar och upptäcker att det är en ring med dansande turkar runt oss, när vi kommer indansandes till en klubb och dansar oss igenom hela stället och sedan dansar ut igen för att fortsätta till nästa ställe.

Alltså, det finns så mycket att skriva. Ni är bäst Sabina, Lill och Elin. Så himla bäst.

 

Av Anna - 3 oktober 2012 18:04

Dagen drog igång med en samhällslektion och fortsatte sedan med en två timmars håltimme eftersom att naturkunskapen blev inställd, så jag och tjejerna gick till Askelyckan och fikade/åt frukost. Sedan hade vi bowling på gympan och sedan slutade vi för dagen. Väldigt mysig dag måste jag säga.

 

Av Anna - 2 oktober 2012 09:38

Sitter i skolan på Grafisk kommunikation-lektion och gör en förpackning till en tvål. Jag har kört fast då min blir ful. Efter denna lektionen har jag bara svenska också, sen slutar jag för dagen. Då blir det att plugga till morgondagens prov i naturvetenskap och börja på att läsa till fredagens prov i religion.

Sitter just nu och längtar efter festival... Hoppas att det blir av nästa år. Hej så länge. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards