Anna Larsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 18 juli 2011 18:29

  ziperall. oh yes.

Av Anna - 8 juli 2011 15:25


så det så. 

 


 

Av Anna - 7 juli 2011 21:24

tjenare. jobbat idag. japp. fick sova 4 timmar inatt. bussen cepade. kul.

Men now to the good stuff... När jag kom hem så slängde jag i mig nudlar och bytte om och sådant och sen drog jag och Sanyah iväg för ett impuls besök i stora staden Växjö. Grand Sammankand + Hallon-milkshake   

Jag köpte inget men Sänyähboi gjorde :3333 TIIHIHIHIHIHI SSSSSSSSSSSSSSS.

När vi kom hem så åt jag hos dem och sen låg vi i soffan och kollade på Cold Case och CSI Miami (as usual)<3

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, och inte att jag bara säger att jag ska det och sen kollar på film eller nått annat. nu jävlar. 


TAGGA SÅVA NURÅHHH'!!!

   En liten bäse. ^

Av Anna - 4 juli 2011 21:16

Hejsan. 

Vi kan väl börja med lite klagande kanske. 

Jag har ont i huvudet. Och jag är jättekissignödig. 

Stackars mig.

Sådärja'


Och när jag kom hem gick jag och sanyah hem från affären med påse på huvudet och kollade på Cold case och CSI. Just a normal monday. 


 

Av Anna - 3 juli 2011 21:23

No one's gonna love you when you're old
Thats what they told you.

   

Jag har tillochmed ansträngt mig med att sätta en låt till varje bild. så klicka bara på den bilden du vill höra musiken till :)


                           

Av Anna - 2 juli 2011 16:45

When you were dancing around your room when the night ends.

When all you wanted was to be wanted.

Back then I swore I was gonna marry him someday.

Av Anna - 2 juli 2011 15:53

Sanyahs Konfirmation idag var trevlig med skratt och mycket god mat!

+ att jag hade en ursäkt till att använda det nya linnet och nya kjolen.

  Sanyahboi

Ovido - Quiz & Flashcards