Anna Larsson

Alla inlägg under december 2012

Av Anna - 27 december 2012 17:21

dricker te som enbart är gjort av olika sorters blommor, tittar på big bang och har två sovandes katter jämte mig i sängen.

Av Anna - 26 december 2012 20:17

Hej, var inne i Växjö idag och slogs med allt folk på mellandagsrean men hittade inga kläder, dock hittade jag dessa skönheter! Mina year-around-converse lägger jag nu på hyllan och lever i dessa fina två istället. 

     

Av Anna - 26 december 2012 20:14

   

Av Anna - 19 december 2012 18:02

Igår var det studentfest och det blev först hämtmat hemma hos Erika på Campus där vi även förfestade, sedan drog vi till Grace och invigde alla dansgolven och plundrade julgranen på polkagrisar! Det blev inte så mycket sömn inatt så humöret har varit ganska svajigt. Annars mår jag bra, vetskapen om att det är julavslutning imorgon gör inte humöret sämre precis!


Här får ni mig och Elin genom instagramfilter.

 

Av Anna - 13 december 2012 10:11

Nu har jag fyllt arton år och min artonårsdag blev den bästa födelsedagen någonsin.

Fina presenter fick jag också av min familj och de underbaraste vännerna.  

En guld-och diamantring, sugrör och en plunta, choklad, dockningsstation till Iphone, tre tesorter, tekopp med tesil, tekopp med 'inbyggd' tesil och lock, sex shotglas, ett set med tvål och hudlotion & teFågelbur med ljushållare i, lavendermedaljonger, kokosnöts-body butter, persika-body butter, stjärnhimmels-projektor, Björn Axén volume master, katt-tröja och pengar

Ovido - Quiz & Flashcards