Anna Larsson

Alla inlägg under april 2012

Av Anna - 24 april 2012 16:30

Imorgon åker jag till Stockholm. Det kommer bli awesome.

Av Anna - 18 april 2012 13:58

Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter 
than the sun

   

Av Anna - 15 april 2012 19:41

Bilder från igårnatt på världens bästa folk.    

999

Av Anna - 8 april 2012 15:34

Idag var det meningen att jag skulle göra inlämningsuppgifter i mediekommunikation, men tror ni inte att kärnhuset slutar fungera? Så typiskt, jag kommer inte åt teoriunderlagen. kan inte ens köra det via internet...

Så idag har jag varit på gymmet i en timme och ätit mat. 

Får väl börja på popkonsten då. gaah.


Vi hörs.

Av Anna - 7 april 2012 18:20

Hej kära vänner. Fattar inte att ni hänger kvar trost min dåliga uppdatering. Bäst är ni. :)

 Iallafall så har jag spenderat denna veckan med att ha fina vänner här, några sov över, andra inte, vi åt pizza och tittade på film. Sanyah har varit här och sovit med, och vi har kollat på film ...... och ätit pizza.... Haha men för att väga upp allt pizza ätande så har jag varit på gymmet 6 gånger sedan i tisdags. 


Ikväll så ska jag äta "påskmat" med mamma, Ola och krister. sen typ se en film eller något. men imorgon så måste jag ta tag i högen med inlämningsuppgifter som ligger och blir större och större. Lånade hem en mac över lovet, så nu är det dags att börja använda den också, haha!


Vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards