Anna Larsson

Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 30 september 2012 16:30

Igår var jag och mamma på Gekås Ullared och idag var vi på ikea för jag skulle köpa ett duntäcke. Det som jag köpte igår och idag är: Britney Spears: Fantasy, La rive: Love Dance, skyddsplast till iPhonen, Coconut body butter, tuggummi, hårfärg, filt och ljus. Det blev inget runtäcke för det täcket som jag ville ha var slut.

Ikväll ska jag titta på big bang theory, göra samhällsläxan och äta pizza.

Puss.

Av Anna - 28 september 2012 17:36

Igår var det den första studentfesten, temat var Charter och festen hölls på Grace nightclub. Vi förfestade hos Elin och åkte sen in till centrum. Mamma kom och hämtade mig vid klockan ett och Sabina sov hos mig. 

Dagen i skolan gick hur långsamt som helst trots att vi bara hade två lektioner (Foto C och Religion A). På fotot fick vi te och frukt av vår lärare för hon visste att det hade varit fest natten innan, hur söt som helst.

Helgen kommer innehålla läxläsning och plugg till de tre kommande proven. Hoppas er helg blir roligare än min. 


Bilderna från inatt blev inte vackrare än såhär.

     

Av Anna - 25 september 2012 17:53

Är sedan i söndagsnatt tillbaka i Sverige och jag längtar redan tillbaka till värmen. Om ni vill se bilder så ligger de på min facebook HÄR.

Jag har mycket sömn att ta igen och projektarbete att börja på, studentfester att gå på och skolarbeten att göra.


Denna resan har varit den bästa jag varit på, har haft så underbart kul. Jag har världens finaste vänner.

Av Anna - 13 september 2012 09:59

Idag är det tre dagar kvar tills jag åker till Alanya med finaste tjejerna, tre dagar! Det är ju nästan ingenting. Jag måste få ordning på packandet och växla pengar. Inatt har Sabina sovit över hos mig och nu har jag Fotografisk bild C, men jag har kört fast. En vecka från skolan, en vecka i solen, i havet, det kommer bli så skönt att koppla bort allt en liten stund och bara fokusera på nuet. (Dock har jag ett historieprov som väntar på mig på måndagen när jag kommer hem)


Funderingar kretsar omkring vad jag ska göra i projektarbete och jag har en idé men jag vet inte om jag vill göra en annan variant av den... Hoppas att det löser sig. 


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards