Anna Larsson

Alla inlägg under november 2012

Av Anna - 18 november 2012 15:43

Hej finisar, idag är det söndag och denna söndagen har än så länge inneburit läxläsning, te-drickande och big bang theory-tittande hihi. Snart ska köra mamma och Ola till ikea så vi ska gå och titta lite.

Imorgon börjar de vanliga lektionerna igen (härligt med två veckor utan måste jag säga!)

Vi hörs! Puss.

 

Av Anna - 15 november 2012 10:27

Igår tog jag en dag ledigt från skolan eftersom jag och Sabina är klara med praktiken, så Sabina kom hem till mig vid lunchtid och vi gick en långrunda och åt sedan sallad och kyckling. Sedan blev det twinight för vår del och när vi vaknade imorse fick vi två timmars extra sömn för vi åkte inte till skolan förens 08:50.

Idag ska jag på bio och mysa med Bina och Elin, superduper! Breaking dawn! Puss på er.

Det blir mycket cambilder nuförtiden men det få gå för den här gången med.

 

Av Anna - 13 november 2012 10:29

Praktiken för mig och Sabina är nu nästan helt färdig. Vi behöver bara finputsa lite på dokumentet så det känns bra, jag ska nog snart åka hem och städa mitt rum, göra klart religionstentan och börja på naturinlämningen.

Imorgon ska jag och Sabina ha twinight och på torsdag blir det breaking dawn med tjejorna och på lördag blir det förmodligen partypary, super vecka! 

Puss.

 

Av Anna - 11 november 2012 12:12

Detta sista året på gymnasiet börjar bli mer och mer verkligt, jag har beställt studentmössa och balklänning redan. Samtidigt som jag ser fram emot det så ligger vetskapen och gnager i bakhuvudet om att det snart är slut och tre år har gått så fort att jag inte riktigt hunnit med. Snart står jag där med min klass som är så uppklädda och fina, i min balklänning som är det finaste plagg jag sett, med Viktor som baldejt och massa glädje runt omkring mig.

Snart springer jag ut från skolan jag tillbringat så mycket tid i, där jag träffat nya fina fina vänner. Skriker och sjunger med mina kompisar som man kommit nå nära dessa år. Det är soligt och varmt och vi ser alla fram emot festligheterna som väntar när kvällen kommer.

Av Anna - 9 november 2012 14:55

Jag och Elin är de enda som är kvar i skolan såhär dags och idag har jag åstadkommit ganska mycket; Arbetet till Växjö Kommun är nästan helt färdigt, skrivit klart CV, sökt extrajobb.

Nu sitter jag och väntar på att jag och Elin ska ner till bion en sväng.

Puss.

 

-

Av Anna - 8 november 2012 22:11

Ovido - Quiz & Flashcards