Anna Larsson

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 30 november 2011 14:00

Dag 5.


Jag vet att jag är snygg.

 

Av Anna - 29 november 2011 08:20

Dag 4.


En prson och en dag jag saknar. Von Benzo konsert. Så. Jävla. Bra.

 

Av Anna - 28 november 2011 11:31

Dag 3.

 

Jag är döpt i kyrkan och jag är konfirmerad. Men jag tror inte på någon slags gud. Det är väldigt svårt att tro att det ska finnas någon "högre makt" som på något sätt har suttit och skapat allt det här. 


Jag avundas dem som verkligen tror på något, för att det känns som om de kan vara så lugna eftersom de tror på en himmel och på att det alltid finns någon som älskar dem.

Men på något sätt så kan jag bara inte tro på det. För mig så är det ologiskt och jag önskar att jag kunde tro på något ändå för då slipper man grunna så mycket.



Jag har inget problem med att folk är troende även om inte jag tror på hen, dock tycker jag att det är irriterande om någon försöker få en att bli troende genom att sitta och förklara för en som om man vore dum i huvudet. Jag kommer inte försöka få dig till att inte tro på gud och då tycker jag att det borde vara vice versa.



Av Anna - 27 november 2011 22:20

 

 

 

Av Anna - 27 november 2011 20:51

Dag 2.


Jag vet inte hur gammal bilden skulle vara så langar en från när jag var skitliten och en från åttan. (åh. kära högstadietid. kom aldrig tillbaka är du snäll)


Den andra ungen på bilden är sanyah. det är även hennes bild. 

Jag vet att jag ser ut som ett mongo mm ok bra.

 


Sorry för stor bil osv. Lite för mycket kajal och lite för lite allt annat.  


Av Anna - 26 november 2011 21:35

Gula löv. Röda löv. Bruna löv. 











Halsdukar. Vinterjackor. Vantar. Converse.
 

Kalla vindar. Röda kinder. Frisk luft.
 

Vackra pojkar. Varm chokladmjölk. Filtar.
 

Mysiga filmer. Regniga dagar. Fina vänner.
 

Mörka kvällar. Mysiga kramar. Akustiska gitarrer.
 

Varma tårar. Sömnlösa nätter. Kyliga mornar.
 

Lätta pussar. Kalla händer. Stickade tröjor.
 

Grå värld. Vit frost. För stora mössor.
 

Regn i luften. Lukt av kyla.

Av Anna - 26 november 2011 13:11

Dag 1.


Jag är en sån som biter på sugröret.

Jag är en sån som alltid lägger i för mycket grönsaker i tacon.

Jag är en sån som inte ser något fel i att spendera hela dagen i sängen.

Jag är en sån som är rädd för typ allt.

Jag är en sån som inte vill bli gammal.

Jag är en sån som hatar winerbröd. 

Jag är en sån som hatar kaffe.


Jag heter Anna Larsson och jag läser media på kungsmad i hopp om att bli journalist. 

Jag har skilda föräldrar sedan jag gick i fyran och har sedan dess bott i två olika hus varannan vecka.

Jag älskar vår katt Sixten. 

Jag älskar att vara ute varma sommarnätter.

Family Guy är så mycket bättre än Simpsons. Och så är det bara.


Jag är en person som kan vara hur go som helst och nästa sekund vara helt omöjlig. Det vet jag. Jag kan ha ganska jobbiga humörsvängningar. Och mina åsikter ändras för vilket humör jag är på just i det ögonblicket. Det vill säga så älskar jag något först och efter en timme så säger jag att jag hatar det, och så vidare.


Det var det som jag ville berätta. 

Av Anna - 25 november 2011 10:37

Haha i brist på annat att skriv så gav Sanna mig idén om att göra en sådan här: Vi börjar kanske imorgon?



Dag 1 – Presentera mig själv

Dag 2 - En gammal bild på dig själv

Dag 3 - Min tro

Dag 4 – Bild på en person som du saknar

Dag 5 - Dagens outfit

Dag 6 - En bild på en person som är snygg

Dag 7 - Min favoritplats

Dag 8 - En låt som får mig på bra humör

Dag 9 - Favoritbandet

Dag 10 - Mina rädslor

Dag 11 - En låt som får mig att gråta

Dag 12 - Favorit film

Dag 13 - Du och någon klasskompis

Dag 14 - Om jag blev rikast i världen

Dag 15 - Den nyaste bilden på dig själv

Dag 16 – Detta får mig att må bättre

Dag 17 - Favotitköpet denna månad

Dag 18 - Min vardag

Dag 19 - Någon du tycker om

Dag 20 – Senaste lyssnade låten

Dag 21 - Mina drömmar

Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Dag 23 – Om idag var min sista dag

Dag 24 - Favoritårstid

Dag 25 -  Favoritlåt

Dag 26 – Vart skulle jag vilja bo i framtien

Dag 27 – Favoritämne

Dag 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 29 – Vad jag har i min väska

Dag 30 - Ett sommarminne
Ovido - Quiz & Flashcards