Anna Larsson

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 27 december 2010 12:40

  

Av Anna - 26 december 2010 10:48

Hejsan. 

Tänkte skriva ett snabbt blogginlägg innan jag ska upp och duscha och sen ska vi vandra bort till farmor för årets sista julbord, och presenter :3

Drömde massa sepe drömmar inatt >.<

Idag har jag inte lika många problem som igår! (y)

GRATTS SANNA!

  

:D<3

Av Anna - 24 december 2010 20:04

1. Folk söker upp mig på msn och frågar om jag kan göra designer/headers till dom.. kul.

2. Detta är den andra present vågen. (på annandagen kommer den sista tsunamin)

JAG ÄLSKAR BILDKVALITÉN! :D DEN BLEV SÅ JÄKLA ÄGIG IDAG! :D<3<33<3<3 (bildtexter UNDER bilderna. puckon)


   tack amanda och pappa, ett år försent.


   Tack Agne och Helene, nu slipper jag frysa... eller så.


   Tack Agne och Helene, nu slipper jag sova naken. 


   Tack pappa och amanda, nu kan jag köpa något på gina tricot.


   Tack Sanyah, nu har jag alla kentskivor.


Tack Maximiliam, nu kan jag bli ännu fetare<3  


   Tack amanda och pappa, nu kan jag sminka mig.


   Tack Sanyah, nu kan hänga den i min väska! 

 

Tack Omme, nu kan jag .. köpa något! 

Av Anna - 23 december 2010 18:45

Eftersom att jag tar lång sovmorgon imån så öppnade jag och Ola våra julklappar NYSS.

Fubbit vaaaaaah? ;D

DETTA FICK JAG:

1. 300 kronor

2. Rosa eltandborste

3.Vantar

4. Tofflor

5. Legins

6. Kjol


              

Av Anna - 21 december 2010 22:48

Snodde bilderna från sanyahs blogg :3       

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Av Anna - 20 december 2010 09:11

Sov 4 timmar inatt.. inte okej. 

Av Anna - 19 december 2010 16:03

Här är dom bästa Kent musikvideosarna!

Kärleken Väntar är VÄRD ATT SES!


Av Anna - 19 december 2010 15:57

Braa.. :3


KRAM.

Ovido - Quiz & Flashcards