Anna Larsson

Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 23 april 2010 16:55

Idag fyller Sanyah 14 ÅR!


 


Grattis bästa vän <3

Av Anna - 19 april 2010 17:52

There is no place to go.

Av Anna - 18 april 2010 17:45

(lyssna på låten samtidigt som du läser)



Som allt va förut... Hur var det förut? innan det som hände, hände? Innan allt det där. Men efter det där. Vad? Hur? Jag vet inte. När var det egentligen? Ingen vet. Inte du.. och ingen.

Ingen vet när allt hände eller innan.. eller efter. Inget av det hände kanske? Allt kanske bara var en dimmig dröm.. Dimma. Dimma.

Allt var bara suddigt. Inga konturer. Kall dimma. När? Ingen vet.. Inte jag..

Så va det. Bara allt och ingenting på samma gång. saknar jag det? jag vet inte. hur kan man sakna något man inte vet om det hände? Jag var nog bara på viloläge.

Missade jag något?,  Vill någon berätta? nej, ingen vet.

Ni missade mig. jag halkade bara lite. men började ställa mig upp igen, eller försökte.

det är väl så allt håller på..

Dimma.... Klarhet .... Dimma igen .... o.s.v

Ja... ingen kan säga när allt började..eller när allt slutade.. det får väl fortsätta vara ett frågetecken på den spalten.



Har satt låten på repeat. <3


It's cold again
I do not know what to do
I need a friend
But all I really want is you
Where have you been
I haven't seen you for so long
I guess you're gone
You're really gone




Puss / Anna

Mina tankar slår knut på varandra.

 

Detta inlägg blev för långt.

Av Anna - 17 april 2010 13:37

Just don't give up on me.

Av Anna - 5 april 2010 20:24

Hejsan!

Välkommen till min nya blogg.

:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards