Anna Larsson

Alla inlägg under september 2010

Av Anna - 26 september 2010 20:04

Provar på att leka med bilder i GIMP.

  

Av Anna - 25 september 2010 21:36

D u   f r å g a r   m i g   v a d   k ä r l e k   ä r
m e n   j a g   v e t   i n g e t   o m   d e t   d ä r
B a r a   s å n t   s o m   m a n   k a n   m ä t a
k a n   j a g   f ö r s t å .


Kent - Våga vara rädd.

Av Anna - 5 september 2010 12:26

Här kommer alla bilder jag lovade.


Ullrikas kattungar som jag och Annie besökte igår o.O <3

  



I taket lyser stjärnorna, med flugor på sig! :)



Hunden jag fick av jesper en gång i tiden ;3  



Annie och Jag gjorde Crepes igår! men nutella och banan :D        



Älsklingsungen<3  



När jag och Sanyah dampade oss sist (;  




HESTRA!  


Lekparken i hestra O.O (jag o sanyah hängde där varje kväll :D)  



Jag och bror fikade i Alvesta ^^  



Jag ocg Sanyah <3  



Hemma hos Annie när vi var ensamma hemma och grillade och kollade tv! <3        



Min tavla :D (gjort den själv ^^)  



haha ja..  


(: mattelektion. p:  


Målade så fint på sanyahs whiteboard ^^     

Ovido - Quiz & Flashcards