Anna Larsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 25 juni 2011 15:40

Hej. Igår va awesome. Just nu mår jag illa och har ont ungefär överallt. Kul. Det enda jag vill är att ligga i sängen i onepiece och dö. Om nån vill hänga på så är det okej. Uppdaterar något kuligare när jag känner för det och när livslusten har hittat tillbaka till mig. Hejdå.

Av Anna - 24 juni 2011 12:49

Nu taggar vi med Mojito och musik!

Vi hörs imån!

Av Anna - 19 juni 2011 12:23

                                                                        

Av Anna - 16 juni 2011 14:39

Soommarlooov, solen lyser skönt

Soommarloov, gräset är så grönt

Himlen blå, vill jag nå

När jag fångas utav vinden

Sommarlov, sköna sommarlov.

                     Fina människor detdär   

Av Anna - 14 juni 2011 19:32


Bild från musikvideon till 'kärleken väntar - kent"  

Av Anna - 12 juni 2011 16:08

Jag har en "Anna och pappa dag", vi laddar ner låtar som vi ska ha i cabben och sen ska vi äta pizza :)

Just nu sitter han och sjunger med i "video killed the radio star" på övervåningen.

Mycket vackert måste jag säga...

Psykologiskiten måste jag göra med. fuckfuckfuck. 

Idag har vi hunnit köra till fislanda och lämna hyrfilm och varit på huseby med Max och ätit glass. 


Mustang soundtrack: Maywood – Late At Night


 

Ovido - Quiz & Flashcards