Anna Larsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 31 januari 2012 17:48

Har inte bloggat på år och dagar, ber om ursäkt! Men nu är jag här igen och denna dagen har bestått av att sitta vid datorn, gå till en pulkabacke och fika och sedan åka hem. Väldigt produktiv dag må jag säga. 


Jag har varit sjuk sedan i torsdags och har helt och hållet tappat matlusten helt, är inte sugen på mat längre helt enkelt. Väldigt konstigt. Men jaja, ska se om jag ska äta kvällsmat med pappa och sen gå till Sanyah. 


Puss

Av Anna - 21 januari 2012 19:16

Hej, har hunnit med mycket idag! Varit inne i Växjö med Sanyah och hittat lite kläder, tittat på ett avsnitt av skins och varit hos Sanyah. 

Blev faktiskt förvånad då jag hittade kläder som jag gillade. Brukar inte hitta något för jag alltid ser någon detalj som jag inte tycker om. Dock så hittade jag inget på tjej-avdelningen så det fick bli killkläder. 


Längtar lite till att använda dem. Pallar inte ha andra kläder än mjukisbyxor och linne när jag ändå inte ska träffa någon. Håller nu på att ladda ner någon ny uppdatering till iPhonen, ska bli intressant om det märks någon skillnad, haha. 

Här har ni en bild på det jag köpte. 

Puss.

   


Av Anna - 19 januari 2012 11:54

Somnade klockan 04.30 inatt och vaknade med magont. Jag fick en och en halv timmes sömn så jag var ganska trött klockan 06.00 om man säger så. Att gå till skolan gick helt enkelt inte. Så nu sitter jag och jobbar med Lag och etik läxa i Mediekommunikation som är en väldigt jobbig uppgift. 3 A4 datorskrivit än så länge men är långt ifrån färdig.


Hoppas att ni har det bra, och hoppas att jag inte missar för mycket i skolan.


Puss. 

Av Anna - 17 januari 2012 19:29

Slutade klockan evla idag, och har sedan dess spelat gitarr, lärt mig lite nytt, och varit hos sanyah då, som vanligt haha. Och nu sitter jag och agerar lite psykolog såhär på tisdagskvällen. Standard, ni vet.


Alltså, så tråkigt liv har jag egentligen, det som mina dagar går ut på kretsar ju kring skolan. Till och med på helgerna så har man något att göra som har med skolan att göra. så man har aldrig något intressant att skriva. Eller så har jag bara för tråkigt liv.

Av Anna - 16 januari 2012 09:41

Hej, sitter på min tre timmars långa engelska B lektion, och har endast sovit två timmar inatt, och jag kommer inte koma hem förens halv sex ikväll haha, detta kommer bli en jobbig dag. Nu har vi fritt arbete på engelskan så jag dränker alla ljud med the smiths, vilket är underbart.


Om jag har tur så har Sanyah lyckats få gitarrerna stämda också! I så fall är det helt wonderful. Men ja. Hoppas att ni inte har en sån jobbig skoldag som jag framför mig, haha.


Puss.

Av Anna - 15 januari 2012 13:57

Av Anna - 14 januari 2012 23:00

   

Ovido - Quiz & Flashcards