Anna Larsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 14 januari 2012 21:38

Hejsan, har precis kommit hem från Sanyah. Eller ah, det var ju ett tag sedan, men ja. Vi åt kinamat och fotade lite. Det var kuligt. Jag har inte riktigt så mycket att säga mer än att jag har huvudvärk och tänkte sitta och redigera bilder tills jag ska sova. Fotade en hel del igår, så ska se om det blev något bra! Kommer kanske upp några bilder här.


Det kommer i alla fall en bild i nästa inlägg, och om ni undrar om bilden så är den till en fotouppgift i skolan som jag har gjort. Temat var: "Om jag var en färg".


Det var väl det jag hade att säga. Puss



Av Anna - 11 januari 2012 21:42

Åh, jag vill så gärna besöka England och Irland detta året. Det hade varit hur underbart som helst. Lite "been there, done that" på varma stränder och sånt, hade varit kul med något helt annorlunda.


Elin och Sanna har fått mig att börja titta på Paradise Hotel Norge också. Inte bra då jag skulle pluggat idag haha. Men ja, ska se om jag kan somna innan halv elva så hade det ju varit superbra! 

Ja, nu fick ni ni en kort update till idag.

 

Puss.

Av Anna - 11 januari 2012 09:00

Har sovit ganska länge i natt, fem timmar! Och nu när jag kom till skolan så fick vi reda på att vi ska till Stockholm i April i 3 dagar med Grafisk kommunikation. Det ska bli hur kul som helst!


Jag vet inte riktigt meningen med att jag kom till kom till skolan idag riktigt, för att nu har vi bara pratat om vad vi ska göra i Stockholm och gjort lite till loggor, och sen har vi foto och jag är färdig så jag ska bara sitta där i princip. Ska se om jag kan gå tidigare, vilket jag förmodligen kan, eftersom att jag är klar. Så blir att ta 11.45 bussen eller 12.20 bussen hem! 


I övrigt så är jag redan skoltrött. BRA ANNA, har gått i skolan i en och en halv dag. 

Av Anna - 10 januari 2012 17:12

Första skoldagen är här med över. Jag tycker ändå att det var en relativt bra dag. Mest för att jag fick reda på att jag kommer få MVG i slutbetyg i kurs Foto A! Åh så glad jag blev. Är hemkommen för länge sedan och har firat mitt MVG med att äta nudlar, party hard så att säga. Ska också följa med min moder ut och gå ungefär nu.


Har ju länge funderat på det där med att lära mig spela gitarr, och har nu bestämt mig för att köpa en akustisk svart stålsträngad. Har plinkat lite med Sanyah på deras gitarrer, och så på min brors som förövrigt inte är det minsta stämd över huvudtaget. Men det ska nog gå bra tror jag. 

Av Anna - 9 januari 2012 12:16

Min plan workade inte out som planerat. Det vill säga: jag vaknade klockan 10, stängde av alarmet och sov till halv tolv. Haha, jag kommer vara körd imorgon i skolan. Det som är bra är att jag slutar vid halv två imorgon och har bara tre lektioner som antagligen kommer gå ut på: " Jaha, vad har du gjort på lovet då? :-) " 


Men idag måste jag göra tre läxor: en powerpoint som skulle vara inlämnad förra året (HAHA fortfarande kul), en novell och en analys av någon text. Borde ha gjort så mycket mer uppgifter på lovet då jag ligger efter i multimedia, men ni vet hur det blir när man ska plugga hemma och har ett val mellan att plugga eller ligga i sängen och kolla på film t.ex det blir inte så bra då, så att säga. Men nu ska jag först värma min pizza från igår och kolla på two and a half men. 


Puss på er.

Av Anna - 8 januari 2012 20:55

Har ändrat om massor här på bloggen, och blev jättenöjd faktiskt.

Just nu så verkar det som att det blir två veckor i Thailand nästa år, med Sanyah. Åh vad härligt det kommer bli isåfall. Jag och Sanyah ska även på siesta som det ser ut som nu, Också väldigt roligt! Detta året kommer nog bli ganska bra ändå! Snart ska jag ju på Magnus Betnér med, i februari. Åh han är så bra. och såklart Kent i Juli. 

Och mer ska det bli!


På tisdag börjar skolan igen, och mitt schema är inte det bästa. B-klassen som läser ljud och bild är lediga på fredagar, men inte vi. 

Men ja, det blir nog okej i alla fall. Jag tänkte att jag skulle vända tillbaka dygnet inatt så jag somnar tidigt natten till tisdag, tänkte vara vaken sent och vakna allt för tidigt. Så kommer jag vara jättetrött imorgon kväll.


Puss.

Av Anna - 7 januari 2012 16:55

Inte hänt något speciellt idag, var i seconhandbutiker och försökte hitta något najs. Hittade inget. 

Och nu har jag haft detta inlägget uppe i en timme. Haha. Thåström är på TV ikväll så det får jag se till att titta på. Annars har jag hittar världens finaste The Smiths tröja som jag vill ha. Men den blir ganska dyr med frakt och det. 

Tog också upp min gamla jordglob från källaren för jag tänkte ha den på rummet hemma hos Mamma.


För övrigt så vill jag köpa all min inredning på Chilli. Bästa affären ever. + skönaste soffan. Tänker nog köpa lite saker där inne med UK motiv. Älskart'.


Sitter och hittar massa fina tröjor och posters på Joy Division och The Smiths. Just det, pappa sa att vi förmodligen åker till Thailand nästa år. Ja tack, det säger jag inte nej till eller så. För övrigt så fyller min mamma år idag. Grattis Grattis! Jag har inte gjort en enda läxa över lovet, hur dålig är jag inte lixom. Och inget köp på mellandagsrean. Kan bero på att alla kläder var så jävla fula. Men ändå. 


Det var väl allt för nu antar jag.

Puss till er fina och inget till er andra.


JA. Jag har fotat bilden själv.

NEJ. Du får inte ta den och publicera den på din hemsida.

 

Ovido - Quiz & Flashcards