Anna Larsson

Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 20 december 2011 16:47

Julhysteri. Överallt och ingenstans. 

Jag har inte köpt alla julklappar än. Och imån är det den 21. känns inte ok. 

Tjänat 150 kronor idag. ohmahgad. 

Det känns inte ens som jul.


Sitter nu och laddar ner lite serier och dricker te. För er som ville veta det, nu behöver ni inte undra längre :)


Menmen. Inte för att jag skrev något vettigt alls men jag ska nog återgå till att göra ingenting nu. 

Bjuder på en bild som jag fotade i helgen under julbak hos gudmor och Karl! 

 

 

Av Anna - 18 december 2011 19:17

     


Av Anna - 14 december 2011 20:26

Efter en slapp dag i skolan som bara resulterade i massa bilder i studion och en logga så drog jag ner på stan med Sanna och Jenni, julhandlade med Sanna och fikade sedan på Askelyckan :)


När jag kom hem så dracka jag te och kollade på friends och sen hämtade jag ut kent-biljetterna!! How awesome?! 


Idag har varit en bra dag. 

 


 

Av Anna - 14 december 2011 08:55

Hejsan, mina små vänner. 
Igår gjorde jag något alldeles fantastiskt. Jag bokade 2 biljetter till

Kent @ Trädgårdsföreningen i Gbg.

Tror ni att jag är lycklig eller? 
Ska hämta ut dem idag!

 

 




Av Anna - 12 december 2011 12:40

Nu vill jag ha konsert och festival.

NU NU NU. 

Imorgon smäller det hörreni. 

Då jävlar.

Av Anna - 12 december 2011 09:00

 

 

Kent släpper nytt album i april och

turnédatum har kommit ut!

 

 http://kent.nu/2011/12/12/nytt-album-i-april-turnedatum/

 

Av Anna - 9 december 2011 19:20


  Mitt rum.

Ovido - Quiz & Flashcards