Anna Larsson

Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 6 december 2011 18:04

Dag 11.



Jason Walker – Down




Även om jag inte börjar gråta varje gång så blir jag nere och så.

Nivet, låt som är förknippat med ett minne/en tid i ditt liv du inte vill tillbaka till. 
   





Av Anna - 5 december 2011 08:30

Dag 10.


Mina rädslor. Haha. Jag är nog en sån som många kallar "paranoid jävel". För att jag är rädd för i princip allt och tror alltid att det värsta tänkbara kommer hända. Jag är rädd för de mest bisarra saker också. 

Mina vänner tycker mest att det är underhållande men kan ibland bli liiite trötta på min paranoia. 


Tillexempel, när jag ska gå till Sanyah så brukar vi ha som regel att om jag inte kommit till henne inom 7 minuter efter mitt "Jag-går-nu"-sms så måste hon ut och se om jag har blivit påkörd eller liknande.

Haha, löjligt? Inte alls. ;) 


Jag har varit sådan sedan jag var liten, så det är inget som har kommit nu eller så. 

När jag var liten var jag rädd för att plocka upp en svamp och jag var rädd för flugor och så vidare.


Men grejen är den, att om man tror att det värsta ska hända så blir man ju glatt överraskad om det går bättre? och om det västa skulle hända kan man alltid trösta sig med ett "Vad-var-det-jag-sa?"


Haha. Ja, patetiskt jag vet.

Av Anna - 4 december 2011 21:21

Dag 9.


Jag tror ingen har missat att jag är ett litet kentfän.

Det började med att man hörde någon låt på radion i sexan/början av sjuan och tyckte om den men sen var det inte mer med det eller så. 

Sedan i början av åttan när min gympalärare Micke spelat dem under gympalektionerna så började man gilla dem mer och mer.

Så nu har jag gillat dem i 4 år.

Tack Micke. Helt enkelt.


Jag tycker om kent för att texterna är så klockrena och musiken är så fin. 

Jag lever tron om att de som säger att kent suger inte har hittat sin kentlåt ännu.

Haha. Jag vet att det inte stämmer. Men ja.


Jag stör mig dock på andra kantfäns som är så inihelvetes fanatiska.

Jag vet inte, men majoriteten av folk som lyssnar på kent (som jag känner till) är så jävla kaxiga, otrevliga och brutalt pain in my ass. 

Jag menar, jag diskuterar gärna kent, men inte med någon som bara ska rätta en och hålla på och tro att den vet mest och bäst hela jävla tiden? 
Bitterfittor är ni hela bunten. 




(Det roliga är att jag säkert är exakt likadan själv <3 )


Tappat tråden? Nej inte alls.

Kort och gott:

kent är bäst.


Pusshej.

Av Anna - 3 december 2011 15:16

Hej. 

Ligger i sängen, vilket jag gjort de senaste timmarna, var på 20 års fest igår. 

Känner mig lagom fräsch idag. 

Drömde att Ola kom in och sa att han hade beställt varsin pizza till oss men sen vaknade jag och fick äta Olas sönderkokta makaroner.  Inte ok. 

Ska förmodligen till Sanyah ikväll så nu ska jag hoppa in i duschen, svälja några alvedon och förhoppningsvis må lite bättre.

Puss.

  

Av Anna - 3 december 2011 14:39

Dag 8.


Jag blir glad av "Let's dance to Joy Division - The wombats"
The Wombats – Let's Dance To Joy Division 

Av Anna - 2 december 2011 17:00

Dag 7.


Min favoritplats är nog i min säng. Så fort jag kommer hem från skolan så lägger jag mig i sängen och bara ligger där enda tills jag måste flytta på mig. Mest gillar jag min säng hemma hos mamma för att den är större och jag har ett takfönster så man kan se himlen och det är mysigt att ligga under när det regnar och så. 

HEJ HÄR SITTER JAG OCH PRATAR OM MIN SÄNG VAD GÖR DU DÅ?


Annars skulle jag nog säga bussen till och från skolan. Om jag åker själv. Det är skönt att sitta där och lyssna på musik och kolla ut genom fönstret helt ensam. (förutom alla andra som åker bussen, men hej ni fattar)


Langar en bild ni redan sett.

Menmen. Min säng. ♥


 

Av Anna - 1 december 2011 12:45

Dag 6.


Nej, inte Leonardo DiCaprio. Jack Dawson. Han är det.

 

Ovido - Quiz & Flashcards