Anna Larsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 31 oktober 2012 20:29

Hej finisar. Har haft en fin dag inne i stan med Ronja, vi satt och pratade på espresso house och fikade såklart. Så saknad bästis så det är inte sant 

Tyvärr glömde jag klart att ta några bilder som är värda att visa. Jag köpte ett par läsglasögon och julklappsetiketter också hihi. Sen åkte jag till Alvesta och blev bjuden på fika hos Camilla, och sedan körde jag hem. (fick öva mörkerkörning!)

Puss på er!

Av Anna - 30 oktober 2012 15:31

Som ni kanske märkt så har bloggen också fått ett kort höstlov, men jag ska försöka lägga upp nya inlägg ofta även nu på lovet! Inatt har jag sovit hos Sabina och när jag kom hem så tittade jag på film och åt popcorn.

När mamma kommer hem så ska vi gå en runda och sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Puss på er.

Av Anna - 28 oktober 2012 10:05

  - smörgås med ost och hallonsylt, jordgubbs/vanilj yoghurt med banan och varm choklad

himla gott

Av Anna - 27 oktober 2012 19:13

        

Mys

Av Anna - 27 oktober 2012 16:26

Hej ni fina! Jag sitter nu i grimslöv och tittar på Nalle Puh och Heffaklumpen med pappa och Max. Ikväll ska jag och Max och Omme äta pannkakor, godis och titta på film. Myskväll som sagt.

Övningskört har jag hunnit göra idag också, jag tycker att jag kör riktigt bra nu faktiskt! (Fast jag har en bit kvar) Skulle egentligen gått på fest idag, men det blev inte så. Men nu är det i alla fall höstlov och det känns superskönt, imorgon skulle det bli bra väder också så då ska jag ut och fota lite till projektarbetet tror jag!

Ha en fin kväll! Puss.

Av Anna - 27 oktober 2012 13:00

 

Av Anna - 26 oktober 2012 14:00

Hej, det är kallt och blåsigt, inget för mig. Vill till värmen och solen, men istället ska jag till vislanda och sova där, och imorgon ska jag och Max vara hemma och titta på film och äta pannkakor, mysen. Det är så tråkigt att prata om vädret men alltså det ska inte vara så här kallt. (kommer jag ens överleva vintern?)

Av Anna - 25 oktober 2012 19:10

Titta vilken fin sak som snart sitter på mitt huvud när jag springer ut från Kungsmadskolan för sista gången, ut i sommaren och ut i världen. Åh.

 

Ovido - Quiz & Flashcards