Anna Larsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 25 februari 2012 14:12

Hejsan, idag har jag och Sanyah gymmat och håller nu på att göra oss i ordning, Först ska vi äta på fyra krogar med Bina och Gustav och sedan gå och se Magnus Betnér med dom, det kommer bli jättekul! 


Men ja, hinner inte säga så mycket mer, Puss.

Av Anna - 21 februari 2012 17:22

Hejsan, sedan ni hörde av mig senast så har jag hunnit köra 2 pass på gymmet och i kört slut på mig själv. Jag och Sanyah har ju sagt att vi ska börja träna i 2 år nu så ja, haha. Har sett färdigt ett till säsong av skins nu.

Ikväll blir det nog att gå på bio med mamma, och imorgon så blir det tränig och läxläsning. Haha, det sistnämnda får vi väl se... 


Menmen. Ska gå och duscha och göra mig i ordning nu.


Puss.

Av Anna - 18 februari 2012 19:25

Jag känner mig skyldig till ett inlägg. Så idag har jag inhandlat springskor och så blev det en ny plattång. Hjälpt farmor och varit hos Sanyah. 

Imorgon ska jag till Tim och kolla på big brother och äta pizza. Som en chef så att säga. 

Har kollat några avsnitt på skins och ska nu vandra bort till Sanyah igen haha. 


Men ja, det var väl allt för nu. 

Puss.

Av Anna - 16 februari 2012 09:26

Hejhej, fick reda på att foto B är inställt idag, så jag slutar klockan 10 idag! Då blir det att gå och fika med fina vänner på Askelyckan. Imorgon är det studiedag och nästa vecka är det sportlov. Så detta är sista skoldagen på länge.


I helgen ska jag köpa träningsskor, men vet inte om jag ska köpa löpskor eller inomhusskor för att i ska träna inne i några veckor men ska börja springa såfort det blir lite varmare ute. Plus att min budget inte räcker till båda just nu... :(


Puss.

Av Anna - 11 februari 2012 19:29

Hej, önskar att jag kunde säga att jag tagit mig tid att titta igenom skins säsongerna som kvarstår och ligger i en mapp på datorn, men kan inte säga det utan att ljuga. Skulle egentligen på en fest idag, men hostar fortfarande och min feber hade garanterat kommit tillbaka, så det blir en lugn hemmakväll med film och chips istället. Inte helt fel det heller. 


Imorgon måste jag lära mig så mycket som möjligt om renässansen då jag har prov på det på måndag, och så måste jag göra läxa i engelska B. Inte så roligt menmen. 

På sportlovet blir det att ta tag i mitt liv och börja gå på gym. Längtar faktiskt lite.


Något annat jag verkligen längtar efter är att gå barfota i grönt gräs, sitta i solen och äta hallon, varma nätter, lätta kläder. Vår och sommar hade suttit väldigt fint just nu. 


Hoppas ni mår bra.

Puss.

Av Anna - 9 februari 2012 13:05

Hejhej, kära vänner. Har världens förkylning och har levt på yoghurt sedan i måndags haha. Imorgon måste jag ta mig till skolan för att hämta hem läxböcker, och lämna kameran jag lånat från skolan i torsdags! 

Jag önskar att jag hade varit tillräckligt pigg för att göra skoluppgifter, men det man får inte fram så mycket vettigt när man har 39 graders feber :(


Ska nog boka klipptid någon gång i helgen också, då jag inte kommer ihåg då jag klippte det senast haha, så hoppas på att det blir bra. Lite osäker på hur jag ska bli klipps bara, menmen. 


Söker fortfarande praktikplats, så om någon vill ha mig som praktikant så skriv i kommentarsfältet! 

Av Anna - 6 februari 2012 15:43

     

Av Anna - 5 februari 2012 15:03

 

Ovido - Quiz & Flashcards