Anna Larsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Anna - 9 maj 2010 18:08

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along, yeah
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want


<3

Av Anna - 9 maj 2010 14:26

Varför ska jag sitta här och prata när du inte lyssnar. Visst du hör. Men du lyssnar inte på mig. Inte ens när jag skriker.

Jag vet att du är trött på mig, och inte vill ha mig. Det är det ingen som vill. Det vet jag. Jag tvingar inte dig att tycka om mig. Inte att titta på mig.

Jag bara finns här. Ingen lyssnar på riktigt. Det gör inget. Jag kan inte begära mer. Ingen bryr sig. Men det gör inget det heller.

Det gör inget

Det gör inget, jag lovar

Det gör inget.


Av Anna - 7 maj 2010 13:02

Dom vita änglarna flög. Dom svarta stannade kvar. Vingar gjorda av smärta och lidande. Gloriorna hade dom tappat. Dom vad fast i sitt elende. I beslutsamhet att göra livet dåligt för omvärlden. Pay back. Revange. Människorna skulle lida lika mycket som de svarta änglarna. Dom trollband dig med sin skönhet och lurade dig in i det mörka. Det mörka som var så svårt att ta sig ut ifrån. Men det gick. På något sätt, så gick det.

Av Anna - 3 maj 2010 20:19

Fan fan fan. 

Det skulle varit du.

Ovido - Quiz & Flashcards