Anna Larsson

Alla inlägg under april 2013

Av Anna - 28 april 2013 12:46

Hej hörreni. För inte så länge sedan steg jag av tåget och var hemma igen från en weekendresa spenderad i allas vår kära huvudstad. Kan inte få nog av Stockholm. Jag och Amanda åkte upp igår morse och började dagen med att köpa med oss två rejäla plocksallader vi skulle ha som lunch på tåget. När vi sedan klev av tåget och stegade ut på perrongen började dagen på riktigt. Shopping i centrum, sushi på Östermalm och slutligen Alex Schulmans show Älska mig på Maximteatern. (Regi av Sigge Eklund) Alex är helt fantastisk och det kändes märkligt på något vis att se honom 'på riktigt' när man har följt podcasten sedan den föddes. Vi tog taxi till min kusin Saras lägenhet och sov över där. På morgonen orienterade vi oss till både rätt buss och tunnelbana till T-centralen. Väl där drack vi varsin chai latte i väntan på att vårt tåg skulle anlända. Innan vi gick till vår perrong köpte vi med oss frukost från espresso house.

Helgen har varit hur bra som helst, önskar dock den hade varit längre, mer av dessa tack!

Jag fick även lite fina nya ting inhandlat bestående av en top från Monki, Ögonskuggspalett från Topshop, High Waisted shorts från Monki och En ljusrosa plånbok även den från Monki.


          

Av Anna - 25 april 2013 14:06

Min dag spenderas framför detta, massa plugg och bra musik. Hoppas att ni har det bra i det soliga vädret. Puss. 

(p.s. titta vilken fin dator jag har köpt, hihi. Cirka det finaste jag har sett.)  

Av Anna - 22 april 2013 13:50

Hej, åh det är så mycket som händer och kommer hända nu den kommande månaden, och i slutet av veckan ska jag till Stockholm med min fina vän Amanda för att vi ska se "Älska mig" av Alex Schulman och Sigge Eklund. Vi ska shoppa och fika och ha det så himla bra.

Sen är det Open Air festival i maj och sedan pubrunda, bal, massa studentfester och slutligen student. På toppen av det så ligger det massvis med skoluppgifter och prov som måste göras. Så här ser det antagligen ut för alla avgångselever i hela Sverige, men ni förstår nog att jag är stressad. 

Jag ville mest säga det och höra av mig till er som tittar in här varje dag!

Puss.

 

Av Anna - 9 april 2013 19:32

Hej fina ni, jag har fullt upp med arbetsprover, projektarbete, prov, uppsatser och inlämningar. Just därför får bloggen inte prioritet. Jag lovar att skriva mer när jag får en andningspaus!

Puss.

Av Anna - 1 april 2013 19:14

Hej hörrni, skulle ni vilja vara gulliga och gå in [HÄR] och titta, och om ni vet någon som vet någon som vet någon får ni jättejättegärna höra av er! Puss.

 

Ovido - Quiz & Flashcards