Anna Larsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Anna - 5 juli 2010 19:50

Hejj, Vi kom hem från skrea igår. det har varit 4 super roliga dagar!
Först när vi kom dit efter att ha åkt nårra timmar i bilen med Kents Vapen & Ammunition skiva i så kom vi fram, och jag o Sanyah rusade och letade efter väger till havet men vi Failade direkt, efter att ha vandrat runt hela coampingen så gick vi in o frågade en, och då va de bara att följa "huvudvägen".
ah, jag kommer inte igår precis vad vi gjorde precis när och så, men jag ska dra de jag kommer ihåg!


Det allra roligaste va att vi träffade 2 killar som var överallt där vi va och när vi gick ner till stranden så kom dom dit o sen när vi gick tebax så gjorde dom med det.
sen så sprang dom omkring o cpade när vi låg o solade, haha.

när jag o Sanyah stog på stranden och kastade en boll mellan oss så satt dom lite längre upp o gjorde ljudeffekter så sen på kvällen så låg jag o Sanyah utanför husvagnen vid typ 10, och då kom dom ut o skulle spela badmington XD och vi låg o gjorde ljudeffekter till dom, men dom fattade inte piken, sen så sa ja typ KATTMAT, KATTMAT! och dom ba: eh? HAHAH??
sen så började ja prata med dom, och sen satte dom sig där vi satt o vi pratade på.
Dom hette iaf Rasmus och Dennis.


Båda var skåningar och jag satt o härmade dom,
hahaha det känns som om jag bara har berättat om dom.
haha, aja, sen när klockan blev tolv på natten så va det inga personer ute och vi gick o satte oss på en av studsmattorna och Dennis dampade runt o skrek och höll på.
Sen lekte vi på lekplatsen och sånt.

det roligaste var att den sista dagen när vi skulle åka hem så åkte vi till Ullared innan, och då träffade vi dom igen. 
Dennis va nöjd för att han hittade rosa badbyxor.

Men sen åkte vi hem,

BILDERNA!!!!!

Haha jag är så jävla blek.

        

Sötaste

Ovido - Quiz & Flashcards