Anna Larsson

Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 17 september 2011 17:04

Ska se braiga Magnus Betnér i Växjö i februari. 

 


Av Anna - 11 september 2011 20:18

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hm... låg och flöt omkring i poolen och kollade på stjärnorna ensam. forever alone,
Vad gjorde du kl 08 imorse: åt frukost. pannkakor med nutella mhmmm.
Vad gjorde du för 15 min sedan: blev rädd för en jättestor flygande skalbagge. (SEN NÄR FLYGER SKALBAGGAR?!)
Det sista du sa högt: kommer inte ihåg.
Det senaste någon sa till dig: något om disneychannel.

Vad har du druckit idag? apelsinjuice, cola, vatten, pina colada. 
Vad var det senaste du åt: Hamburgare och pommes.
Vad var det senaste du köpte: trosor och en supermäntröja.
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun tror jag.
Vad är det för väder hos dig nu: 20 grader och kväll.
Godaste glassmaken: hallon eller melon.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: HAHA. nej.
Sover du tungt: ingen aning
Drömmer du mardrömmar: jo.
Trivs du med ditt jobb: går fortfarande i skolan
Favoritklädsel: zippie.
Favoritlåt just nu: Vapnet – Kalla Mig
Vad ser du om du tittar till höger: en kille som tittar på tv.
Vad gör dig glad just nu: ingen aning.
Vad ska du göra härnäst: lyssna på musik och vara allmänt osocial.
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: vet inte
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: tröja och trosor.
Sommarplaner: nästa sommar: konserter.
Hur många kuddar sover du med: 3. men sover på en.
Spelar du något instrument: om luftgitarr räknas så ja.
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska 
Vad är viktigast för dig: jag vet inte okej, det är sent och jag är trött och tom i huvudet så hejdå.
Är du kittlig: ja.
Snarkar du: nej
Stjärntecken: skytt
Äckligaste insekten: qsiodfjk
Stökigt eller välstädat: beror på vilket humör jag är på.
Längtar du mest efter just nu: lyssna på musik och sova.

Ovido - Quiz & Flashcards