Anna Larsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 25 oktober 2012 14:20

Kort skoldag idag igen fick inte överdrivet mycket gjort för att vara ärlig. När jag kom hem begav jag mig ut i kylan med halsduk och vantar och fotade lite höstbilder, och nu sitter jag invirad i en filt, framför en film med en kopp varm choklad i handen. Kommer antagligen spendera kvällen här också om jag inte går in till grannen och dricker te, ikväll är det studentfest men det är 18-års denna gången, och jag fyller ju dessvärre år i december.. (Taggar julfesten i alla fall hihi)

Här får ni en smygtitt på bilderna jag fotade idag! Puss.

 

Av Anna - 23 oktober 2012 17:37

  

Av Anna - 23 oktober 2012 15:56

Imorse försov jag mig och missade halva grafisk komminikationslektionen och på den halvan av lektionen som jag hann med så gjorde jag och Sanna kort med citat på, sedan var det svenska och jag fick VG på provet vi gjorde för två veckor sedan! (fem poäng från MVG, vilket var lite surt) Efter skolan var jag och letade halloweenkläder med Sabina och sedan gick vi och fikade.

Eftersom att minneskortet till kameran har börjat att knäppa sig så vet jag inte om ni får någon bilduppdatering idag om jag inte lyckas fixa det. Puss!

Av Anna - 22 oktober 2012 13:08

Dessa fina tjejer har sovit hos mig inatt, vill bara säga att dom är så himla bra. 

 

Av Anna - 21 oktober 2012 15:03

Hej finisar! Dagen har spenderats med att städa och plockat lite på mitt rum, har bäddat och gjort i ordning för mina sovgäster som kommer om några timmar! Vi ska äta tacos, godis, chips, popcorn och titta på film. Kommer bli jättemysigt!

Nu trivs jag i mitt rum också, när det inte ligger kläder över hela stället hihi. Fint det blev va?

Puss.

 

Av Anna - 20 oktober 2012 16:58

Jag har haft en mysig dag i skogen med mamma, Ola, Camilla, Ulrika och Uffe. Plockat trattkantareller, fotat, busat med Doris (den söta boxervalpen), fikat vid sjön och övningskört! Det går bara bättre och bättre för varje gång jag kör och det känns hur bra som helst.

Åh, fin dag.

 

Ovido - Quiz & Flashcards