Anna Larsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 19 oktober 2012 18:29

Hej på er, dagen har gått jättefort; först hade jag foto C och där redigerade jag lite bilder och lite så, sen hade vi religion där vi gick igenom kristendomen lite till. Jag hann med 11:45 bussen med en minuts marginal och när jag kom hem åt jag quinoa och kokta morötter (så himla gott), tittade på big bang theory och somnade. Övningskörde och lyckades tillochmed parkera bilen! (Jag köpte även hemmakvällsgodis för 80 kronor... dock så är det tills söndag när mi amigas kommer hit, men ändå) hihi men ja, ikväll ska jag mysa framför tvn med en filt och lite popcorn. Puss på er.

Av Anna - 18 oktober 2012 21:33

Imorgon lägger jag på detta allt för personliga brev på lådan och hoppas att jag inte ångrar innehållet. 

 

Av Anna - 18 oktober 2012 15:26

Hej hörrni, dagen har gått ut på att åka till skolan, äta två klementiner och sedan åka hem, så nu ligger jag nerbäddad i sängen med big bang theory på tvn och en kopp mangote på nattduksbordet! Ibland är livet bra. Ikväll tror jag att jag ska ta tag i att städa mitt rum lite då det ser ut som jag vet inte vad här inne. (trivs verkligen inte när det är stökigt) Puss.

Av Anna - 17 oktober 2012 20:00

Hej finisar, just nu sitter jag och lyssnar på Mumford and sons och planerar lite till min artonårsdag som bara är 52 dagar bort! Åh, vad jag längtar. Jag har skrivit klart min samhällsuppgift och varit ute och fotat idag, det blev cirka tre bra bilder för att jag var ute med en liten vit boxervalp samtidigt som bara ville leka.

Det blev en snabb tripp till Växjö idag också för bror skulle köpa en halloweendräkt, jag köpte dock ingenting (lever ju det nya livet med binisen hihi)


Ikväll ska jag dricka te och titta på big bang theory, finfint. Puss på er!

Av Anna - 17 oktober 2012 18:32

   

Av Anna - 16 oktober 2012 18:58

Hej finisar, det har varit en kort och relativt meningslös dag idag, dock så gjorde jag klart mönstret till min tvålförpackning på grafisk kommunikation så något fick jag gjort i alla fall. 

Just nu sitter jag och tittar på dockningsstationer till iPhone för jag funderar på att köpa en... Det tråkiga är att den jag vill ha är så himlans dyr och jag vill verkligen inte ha en liten och fjuttig för då är det ingen mening att ens köpa en tycker jag.

Jag får kolla runt lite till, nu ska jag dricka fairtrade-te och titta på Scott Pilgrim vs. the world! Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards