Anna Larsson

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

I don't wanna hear the sound of losing what I never found.

Av Anna - 18 april 2010 17:45

(lyssna på låten samtidigt som du läser)



Som allt va förut... Hur var det förut? innan det som hände, hände? Innan allt det där. Men efter det där. Vad? Hur? Jag vet inte. När var det egentligen? Ingen vet. Inte du.. och ingen.

Ingen vet när allt hände eller innan.. eller efter. Inget av det hände kanske? Allt kanske bara var en dimmig dröm.. Dimma. Dimma.

Allt var bara suddigt. Inga konturer. Kall dimma. När? Ingen vet.. Inte jag..

Så va det. Bara allt och ingenting på samma gång. saknar jag det? jag vet inte. hur kan man sakna något man inte vet om det hände? Jag var nog bara på viloläge.

Missade jag något?,  Vill någon berätta? nej, ingen vet.

Ni missade mig. jag halkade bara lite. men började ställa mig upp igen, eller försökte.

det är väl så allt håller på..

Dimma.... Klarhet .... Dimma igen .... o.s.v

Ja... ingen kan säga när allt började..eller när allt slutade.. det får väl fortsätta vara ett frågetecken på den spalten.



Har satt låten på repeat. <3


It's cold again
I do not know what to do
I need a friend
But all I really want is you
Where have you been
I haven't seen you for so long
I guess you're gone
You're really gone




Puss / Anna

Mina tankar slår knut på varandra.

 

Detta inlägg blev för långt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2013 14:51

Idag var första dagen på mitt sommarjobb som sträcker sig över fyra veckor. Tills dess väntar jag på besked från in skola där jag är nionde reserv. Jag hoppas verkligen verkligen att jag kommer in. Snart ska jag ut och köra ett egenkonstruerat bootca...

Av Anna - 6 juli 2013 23:35

Drömmer om resor, konserter, sena sommarnätter med värme och allt sådant där.   ...

Av Anna - 26 juni 2013 19:56


Okej, så här är det. Jag har gjort en till blogg. En blogg som handlar om träning, hälsa och sådant där. Jag kommer fortfarande blogga här också, men jag ville liksom ha det separat, det kändes konstigt att uppdatera om sådant här. Klicka på bilden...

Av Anna - 25 juni 2013 23:10

Oj, vad tiden går. Jag har tagit studenten och härmed gått ut gymnasiet med betyg jag är halvt stolt över.  Jag har hunnit åka flak, gå på pubrunda, varit på Öland och i Halmstad med mina kära tjejer. Ätit massvis med jordgubbar, varit domare på fo...

Av Anna - 5 juni 2013 18:55

Så var även balen över, en mycket fin kväll blev det. Mycket bättre än jag väntat mig. Alla var så underbart vackra och glada. Vi var på konserthuset och blev serverade god mat. Vi dansade vals, jag med min finis till baldejt Viktor. Sedan öppnade de...

Ovido - Quiz & Flashcards