Anna Larsson

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

30 dagar med mig.

Av Anna - 25 november 2011 10:37

Haha i brist på annat att skriv så gav Sanna mig idén om att göra en sådan här: Vi börjar kanske imorgon?



Dag 1 – Presentera mig själv

Dag 2 - En gammal bild på dig själv

Dag 3 - Min tro

Dag 4 – Bild på en person som du saknar

Dag 5 - Dagens outfit

Dag 6 - En bild på en person som är snygg

Dag 7 - Min favoritplats

Dag 8 - En låt som får mig på bra humör

Dag 9 - Favoritbandet

Dag 10 - Mina rädslor

Dag 11 - En låt som får mig att gråta

Dag 12 - Favorit film

Dag 13 - Du och någon klasskompis

Dag 14 - Om jag blev rikast i världen

Dag 15 - Den nyaste bilden på dig själv

Dag 16 – Detta får mig att må bättre

Dag 17 - Favotitköpet denna månad

Dag 18 - Min vardag

Dag 19 - Någon du tycker om

Dag 20 – Senaste lyssnade låten

Dag 21 - Mina drömmar

Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Dag 23 – Om idag var min sista dag

Dag 24 - Favoritårstid

Dag 25 -  Favoritlåt

Dag 26 – Vart skulle jag vilja bo i framtien

Dag 27 – Favoritämne

Dag 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 29 – Vad jag har i min väska

Dag 30 - Ett sommarminne
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2013 14:51

Idag var första dagen på mitt sommarjobb som sträcker sig över fyra veckor. Tills dess väntar jag på besked från in skola där jag är nionde reserv. Jag hoppas verkligen verkligen att jag kommer in. Snart ska jag ut och köra ett egenkonstruerat bootca...

Av Anna - 6 juli 2013 23:35

Drömmer om resor, konserter, sena sommarnätter med värme och allt sådant där.   ...

Av Anna - 26 juni 2013 19:56


Okej, så här är det. Jag har gjort en till blogg. En blogg som handlar om träning, hälsa och sådant där. Jag kommer fortfarande blogga här också, men jag ville liksom ha det separat, det kändes konstigt att uppdatera om sådant här. Klicka på bilden...

Av Anna - 25 juni 2013 23:10

Oj, vad tiden går. Jag har tagit studenten och härmed gått ut gymnasiet med betyg jag är halvt stolt över.  Jag har hunnit åka flak, gå på pubrunda, varit på Öland och i Halmstad med mina kära tjejer. Ätit massvis med jordgubbar, varit domare på fo...

Av Anna - 5 juni 2013 18:55

Så var även balen över, en mycket fin kväll blev det. Mycket bättre än jag väntat mig. Alla var så underbart vackra och glada. Vi var på konserthuset och blev serverade god mat. Vi dansade vals, jag med min finis till baldejt Viktor. Sedan öppnade de...

Ovido - Quiz & Flashcards