Anna Larsson

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 25 november 2011 10:18

Hejsan. läget är k. men ja. 

Idag slutar jag tidigt. kul.

Vi hade en fotouppgift att fota våra rum så jag tänkte visa er mitt nya rum hemma hos mamma!

     

Av Anna - 24 november 2011 08:58

Trött Anna. Och idag går jag till klockan fyra. KULT.

Ni får tre stycken cambilder med. VARSÅGODA :3


Jag kan inte riktigt fokusera på det jag ska just nu vilket jag borde... Ska göra ett tidningsomslag till Grafiska men jag har lixopm fastnat någonstans därimellan. Får fixa det på självstudierna senare idag :)      

Av Anna - 23 november 2011 09:17

Det är onsdag och jag har sovit 10 timmar inatt. Glad chey.           

Av Anna - 7 november 2011 21:44

 

Den senaste veckan har jag hunnit med att:

Flytta.

Varit i Stockholm.

Varit på Boda Borg.

Varit i Lindesberg.

Varit på begravning



Ovido - Quiz & Flashcards