Anna Larsson

Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 9 september 2012 15:55

Jag är i full gång med att småpacka lite, försäkra mig om att jag inte kommer glömma någonting. (vilket jag garanterat kommer göra i alla fall) Jag måste komma på vad jag ska ha på mig på spexfotot på tisdag också, och läsa i körboken till tisdag, och växla pengar innan  helgen, och köpa shampo/balsam/deo. Får inte glömma något. Åh, puss

Av Anna - 8 september 2012 23:12

 

Foto · Life
Av Anna - 8 september 2012 20:45

Vad är detta för kategori? Jo, under mitt tredje år på Kungsmadskolan så har jag fått en uppgift att välja något som jag ska ha som fotoprojekt som sträcker sig över hela året, och jag valde att förbättra både min bilduppdatering på bloggen och mitt fotograferade/redigeringskunskaper så i den här kategorin tänkte jag samla allt som har med det att göra (och så är det lättare för min lärare att hitta allt på ett och samma ställe). 

Puss.

Av Anna - 8 september 2012 17:48

Förra helgen så frågade min klasskompis Sabina mig om jag var sugen på att åka om utomlands, så vi frågade Elin och Lill också och sedan bokade vi en sista-minuten-resa. Vi åker nästa söndag till Turkiet! Jag har köpt två nya bikinis, ett linne och ett par flipflops. Så om en vecka kommer jag febrilt springa omkring i lägenheten och fundera på vad jag kan ha glömt packa ner. Tåget till Kastrup går 12.30, åh det kommer bli så himla härligt. Puss på er.

 

Av Anna - 8 september 2012 17:41

Två fina ting som är relativt nya.

   

Av Anna - 2 september 2012 12:47

Så här ser min söndag ut just nu, varm choklad och körkortsteori, jag har också varit ute och övningskört med pappa lite, det gick mycket bättre än förra gångerna och det känns himla bra. Ha det toppen, puss.

 


Av Anna - 1 september 2012 13:55

Stabilt att jag inte kan hålla kameran stilla pga gråter och att man hör mig snyfta.
 

Ovido - Quiz & Flashcards