Anna Larsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna - 9 augusti 2012 10:27

Detta kommer bli en seg dag känner jag på mig, jag ska extrajobba, packa, gå och lägga mig tidigt för jag ska stiga upp klockan halv 6 imorgon. Ska dock bli så himla skönt att komma ifrån detta samhället ett litet slag, och umgås med mamma och Ola.
Jag ska även hälsa på farmor idag hade jag tänkt, det kommer bli kul. Men ja, det var väl cirka allt för nu. Puss.

Av Anna - 8 augusti 2012 10:34

Ganska utvilad faktiskt! Idag ska jag extrajobba och sen ikväll åka in till Växjö för att gå på körkortsteorin!
Jag har köpt en så himla fin bok också, som jag velat ha ganska länge. Sommarjobbet är helt avklarat och detta är sista veckan med extrajobbet och på fredag åker jag till Stockholm. Finfint.
Nu ska det bli blåbärsfrukost. Puss.

Av Anna - 5 augusti 2012 19:04

Idag bakade jag min första blåbärspaj och den blev så himlans god hörreni, jag har även övningskört lite till och det gick bra, imorgon ska jag gå till banken och på Onsdag ska jag på introduktionskursen till körkortsreorin med Sanna!

Just nu är det väldigt tyst tycker jag, och det har det varit ganska länge, inte tyst här hemma alltså, för det är det aldrig. Men det är bara tyst.

Men ja, jag känner att varför ska jag bryta tystnaden? Det kan lika gärna vara du. 

Av Anna - 4 augusti 2012 17:38

Hejsan, kom nästan precis hem från att ha övningskört för första gången, pappa satte mig på en väg direkt och det gick faktiskt bättre än förväntat. Har även hunnit rensa alla mina blåbär som jag plockat med Omme, så jag ska nog baka en blåbärspaj imorgon. Nästa helg ska jag till Stockholm och ha det fint, hoppas ni mår bra!

puss

Av Anna - 4 augusti 2012 11:48

Vaken och jättetrött, Karl-Oskar igår var kul och idag ska jag övningsköra, när jag kom hem igår väntade ett fint brev på mitt skrivbord och jämte låg en Oscar Wilde bok. Åh bästabästa. Jag känner att en pizza just nu inte hade varit helt fel, eller godis från hemmakväll haha.
Nu ska jag klä på mig och åka till pappa.
Puss på er

Av Anna - 3 augusti 2012 13:52

Idag är jag ledig förutom extrajobbet då som jag ska gå bort vid tre till, och sedan blir det nog karl-oskar ikväll. 

Sommarjobbet är klart för denna sommaren och det känns kanske skönt med lite sommarlov till. Idag har varit en fin dag hittills, för jag har varit och plockat massa blåbär. Men huvudvärken har börjat smyga sig fram och det känns väl sådär.

Något annat som känns sådär är att jag berättar så himla mycket om vad som händer i mitt liv men sen har jag en kompis som känns som en mussla, hen säger knappt något. Eller kan jag skriva det här ens? Jo, det borde jag väl kunna, det är ju sanningen och det är något som jag ogillar skarpt. Samtidigt vill jag ju att hen ska berätta saker utan att jag "tvingar" hen till det. Åh, jaja what to do.

Min blogg måste renoveras lite också, men det får jag hålla på och fixa med någon annan dag. 


Nu får väl jag sätta fart, puss på er fina.

Av Anna - 1 augusti 2012 16:44

Det känns lite konstigt att be back on track med bloggandet måste jag väl säga, det känns som om jag trevar mig fram med orden.
Näst sista sommarjobbsdagen är avklarad! Det var ganska tungt idag för att jag har haft huvudvärk hela dagen.
Imorgon ska jag på handledarkurs med mamma så jag kan börja övningsköra med henne också. På tiden om man säger så.
Hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards