Anna Larsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna - 17 augusti 2012 01:53


Jag längtar efter regn.

Av Anna - 16 augusti 2012 19:47

Hej hörreni, idag har jag varit i Växjö och handlat lite. Ni som följer mig på twitter har nog redan sett vad jag köpt. Utöver detta köpte jag en dvdspelare till min tv och iskuber. Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på Bon Iver, lite senare ska jag nog titta på en film och läsa färdigt Om jag kunde drömma. Och så ska jag skriva ett brev. puss.


Ett halsband och en ring från ur & penn, en bok från akademibokhandeln, en klänning från Vero Moda, en tröja från h&m.

   


Av Anna - 15 augusti 2012 20:40

Jag mår bra när mitt rum är städat, när jag skrattar med mina vänner, när jag har något att längta till, när jag står framför scenen för att se mina idoler, när jag läser en riktigt bra bok, när jag åker karusell och det kittlas i magen, när jag går i mulet väder med hörlurarna i öronen, 

Av Anna - 15 augusti 2012 12:23

Hej, ni fina. Godmorgon (godmiddag), jag vaknade klockan halv tio och har sedan dess druckit té och läst. Det känns som om det är det enda jag gör nuförtiden, i brist på annat. Lever på varmt té och tryckta bokstäver.
Puss.

Av Anna - 14 augusti 2012 19:35

 


Dagen började bra då detta brevet låg i mig brevlåda, och jag blev jätteglad, sedan låg jag och läste lite i mig säng, för jag har bestämt mig för att läsa om hela Twilight serien, och igår läste jag 189 sidor på två timmar haha. I alla fall, sedan var det dags att åka in till Växjö för lite körkortsteori med Sanna, sedan åkte jag hem med mamma igen och ikväll ska jag städa mitt rum och sen ska jag dricka té och läsa lite i min underbara säng. Hoppas att ni har det fint! Puss.

Av Anna - 13 augusti 2012 20:27

Detta ligger framför mig denna måndagskväll och från högtalarna spelas Markus Krunegård. Jag har nämligen fått läxa tills imorgon att läsa lite i böckerna tills teorikursen som startar imorgon!
Aprikos-och-mango-téet i min kopp ryker på nattduksbordet och jag avslutade precis ett fint telefonsamtal från min saknade farmor som jag ska hälsa på på lördag. Puss.

Av Anna - 12 augusti 2012 20:41

Jag har varit hemma i någon timme nu, och det enda jag köpte i Stockholm var den här fina tröjan från Monki. Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards