Anna Larsson

Inlägg publicerade under kategorin Minnen för livet

Av Anna - 25 september 2012 17:53

Är sedan i söndagsnatt tillbaka i Sverige och jag längtar redan tillbaka till värmen. Om ni vill se bilder så ligger de på min facebook HÄR.

Jag har mycket sömn att ta igen och projektarbete att börja på, studentfester att gå på och skolarbeten att göra.

Denna resan har varit den bästa jag varit på, har haft så underbart kul. Jag har världens finaste vänner.

Av Anna - 8 september 2012 17:48

Förra helgen så frågade min klasskompis Sabina mig om jag var sugen på att åka om utomlands, så vi frågade Elin och Lill också och sedan bokade vi en sista-minuten-resa. Vi åker nästa söndag till Turkiet! Jag har köpt två nya bikinis, ett linne och ett par flipflops. Så om en vecka kommer jag febrilt springa omkring i lägenheten och fundera på vad jag kan ha glömt packa ner. Tåget till Kastrup går 12.30, åh det kommer bli så himla härligt. Puss på er.

Av Anna - 1 september 2012 13:55

Stabilt att jag inte kan hålla kameran stilla pga gråter och att man hör mig snyfta.

Av Anna - 4 februari 2012 16:50

Hejhej, sitter och är lagom seg. Firade Lills 18års dag igår! Fotade lite bilder till Foto B när jag kom hem, och nu har jag laddat upp med film och chips ikväll. Ska bli skööönt.

- bilder från igår

Av Anna - 1 januari 2012 20:19

Så var det helt plötsligt 2012.

Vad hände?

(Förbered er på ett långt inlägg.)

Hm... kommer inte ens ihåg något speciellt som hänt i mitt liv detta året.

Jag vill minnas de bra sakerna. Och glömma de andra minnena som förändrade hela mitt liv.

Kommer ihåg att vi fick sommarlov, jag hade en vit klänning och var så glad. Sommaren gick i stort sett åt att jag festade i sommarvärmen med mina fina vänner, fick även nya vänner.

Blåste såpbubblor och snurrade runt tills vi inte kunde stå på benen längre med Sanyah.

Jag åkte till Turkiet, satt vid havet när solen hade gått ner och var allmänt filosofisk, levde i någon värld där min tid stod helt still och det var underbart.

I mars köpte jag nya turkosa converse, dem var nästan det finaste jag sett. Jag och Annie var på tågrälsen och tog kort och mina converse blev förstörda. Vi trodde att det inte körde några tåg på det spåret vi befann oss på, det kom inget tåg på den rälsen den dagen, men det går visst tåg där. Det fick vi reda på efter. Bara några meter ifrån mig körde flera x2000 förbi och fartvindarna ryckte tag i mitt hår.

En kväll i april när jag och Ola och Karl sprang ikapp på en grusväg. Jag vann.

Kvällspromenader utan skor på bar asfalt med saker som bara Sanyah och jag pratar om.

Färgat håret på Annie väldigt många gånger.

Stått längst fram vid ett kravallstaket med 20 000 mönniskor bakom mig, framför mig på scenen stod veronica maggio. Sjungit med 20 000 människor i samma sång.

Stått längst fram vid kravallerna med Sanyah och Annie på en Von Benzo konsert. Skrikigt med så att rösten inte pallar längre. Kramat cirka alla i Von Benzo. Flippat ut när Jay tog min hand i sin från scenen.

Åkt trampbåt i sena juli i malmö, bara jag och Annie mot hela Malmö stad. Äta kyckling i sen sommarkvällen, skänkt pengar och cigg till människorna som spelade på gatorna. Vi kunde inte öppna vår dörr till hotellrummet, så vi fick gå ner och be någon hjälpa oss. Haha. Höll på att inte komma hem med tåget, då vi hade satt oss i på tok fel vagn.

Sista sommaren med mormor.

Sitta inne på Skåres och råplugga några dagar innan betygen satts med annie. Vi åt kycklingsallad och drack te. Jag gjorde en uppgift och hon gjorde en halv. haha.

Ätit glass på ett skoltak i Växjö med Sanna, sedan gick vi och badade fötterna bland glasskärvor, för att sedan träffa Jenni och äta pizza och se på bio, det var jättevarmt den dagen.

Det blev bara sommarminnen. menmen.

Jag avslutade detta året först med jättegod middag hemma hos sanyah, sedan åkte vi på fest. En lite lätt dimma ligger runt natten.

Jag har faktiskt 3 nyårslöften i år.

1. Jag ska bli modigare.

2. Jag ska lära mig tycka om livet.

3. Jag ska bli engagerad i skolan.

Grattis till er som lyckades beta igenom hela inlägget.

Nu ska jag titta på en film och gråta för att tiden går så fort.

Hejdå.

Av Anna - 5 juli 2010 19:50

Hejj, Vi kom hem från skrea igår. det har varit 4 super roliga dagar!
Först när vi kom dit efter att ha åkt nårra timmar i bilen med Kents Vapen & Ammunition skiva i så kom vi fram, och jag o Sanyah rusade och letade efter väger till havet men vi Failade direkt, efter att ha vandrat runt hela coampingen så gick vi in o frågade en, och då va de bara att följa "huvudvägen".
ah, jag kommer inte igår precis vad vi gjorde precis när och så, men jag ska dra de jag kommer ihåg!

Det allra roligaste va att vi träffade 2 killar som var överallt där vi va och när vi gick ner till stranden så kom dom dit o sen när vi gick tebax så gjorde dom med det.
sen så sprang dom omkring o cpade när vi låg o solade, haha.

när jag o Sanyah stog på stranden och kastade en boll mellan oss så satt dom lite längre upp o gjorde ljudeffekter så sen på kvällen så låg jag o Sanyah utanför husvagnen vid typ 10, och då kom dom ut o skulle spela badmington XD och vi låg o gjorde ljudeffekter till dom, men dom fattade inte piken, sen så sa ja typ KATTMAT, KATTMAT! och dom ba: eh? HAHAH??
sen så började ja prata med dom, och sen satte dom sig där vi satt o vi pratade på.
Dom hette iaf Rasmus och Dennis.

Båda var skåningar och jag satt o härmade dom,
hahaha det känns som om jag bara har berättat om dom.
haha, aja, sen när klockan blev tolv på natten så va det inga personer ute och vi gick o satte oss på en av studsmattorna och Dennis dampade runt o skrek och höll på.
Sen lekte vi på lekplatsen och sånt.

det roligaste var att den sista dagen när vi skulle åka hem så åkte vi till Ullared innan, och då träffade vi dom igen.
Dennis va nöjd för att han hittade rosa badbyxor.

Men sen åkte vi hem,

BILDERNA!!!!!

Haha jag är så jävla blek.