Anna Larsson

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

If this isn't called happiness, then I don't know what is is

Av Anna - 19 maj 2013 19:39

Hej hej, finaste ni. Min helg har varit så himla fantastisk så ni anar det inte. Jag tog tyvärr inte med mig systemkameran, men det blev iphonebilder trots allt! 

Jag spenderade både fredagen och lördagen hos Amanda, och här är bilder från i fredags:

 
1:Jag hade min rosa blomkrans och kände mig fin 2: Amanda och Lill ❤ 3: Grillmästaren Lill 4: Så himla god mat

 

1: Söta Sanna 2: Gött folk helt enkelt 3 och 4: klockan blev sent och vi satt ute till tolv på natten och drack te och Amanda spelade gitarr och sjöng.

 

Här kommer några bilder från i lördags också!

 

1: Jag och Amanda mötte upp Erika på condeco för en brunch runt tolv-tiden, det var underbart varmt och min frukort var underbart god. 2. Sigge. Need I say more? Haha, när vi ändå var nere i centrum köpte jag köpte ett par runda solglasögon från Gina, en body mist från the body shop och röda blommor till en ny blomkrans! (köpte även grillmaterial inför denna kvällens grillning) 3: Efter vi alla ätit så tittade vi på Eurovision tillsammans. 4: Jag åkte bussen hem, Växjö var fortfarande varmt och jag slapp frysa trost min tunna jeansjacka med uppkavlade armar. 

 

Det var min helg. Den har varit fantastisk och jag kommer sakna alla mina vänner efter studenten, det kommer kännas konstigt att inte se er fem dagar i veckan. Jag tycker så mycket om er allihopa. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2013 14:51

Idag var första dagen på mitt sommarjobb som sträcker sig över fyra veckor. Tills dess väntar jag på besked från in skola där jag är nionde reserv. Jag hoppas verkligen verkligen att jag kommer in. Snart ska jag ut och köra ett egenkonstruerat bootca...

Av Anna - 6 juli 2013 23:35

Drömmer om resor, konserter, sena sommarnätter med värme och allt sådant där.   ...

Av Anna - 26 juni 2013 19:56


Okej, så här är det. Jag har gjort en till blogg. En blogg som handlar om träning, hälsa och sådant där. Jag kommer fortfarande blogga här också, men jag ville liksom ha det separat, det kändes konstigt att uppdatera om sådant här. Klicka på bilden...

Av Anna - 25 juni 2013 23:10

Oj, vad tiden går. Jag har tagit studenten och härmed gått ut gymnasiet med betyg jag är halvt stolt över.  Jag har hunnit åka flak, gå på pubrunda, varit på Öland och i Halmstad med mina kära tjejer. Ätit massvis med jordgubbar, varit domare på fo...

Av Anna - 5 juni 2013 18:55

Så var även balen över, en mycket fin kväll blev det. Mycket bättre än jag väntat mig. Alla var så underbart vackra och glada. Vi var på konserthuset och blev serverade god mat. Vi dansade vals, jag med min finis till baldejt Viktor. Sedan öppnade de...

Ovido - Quiz & Flashcards