Anna Larsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna - 13 mars 2013 17:02

Okej, hej. Jag har extrem träningsvärk och vet ni varför? För att jag har börjat träna igen! Jag och Sabina har köpt gymkort på Idrottskliniken så vi har tränat både igår och idag. Nu jävlar ska det kommas i form.

Jag har mycket plugg just nu och på toppen av det arbetsprover att göra och skicka, boende att söka.

Imorgon ska jag förmodligen på bio med mina favoriter.

Vi hörs hörreni! Puss.

Av Anna - 9 mars 2013 12:22

Hej hörreni, vet ni var jag var igår? (om ni följer mig på vine eller twitter så vet ni) Jo, jag var i Göteborg och tittade på en skola som jag tyckte hade ett bra program och vet ni? Jag är 99% säker att det är den rätta utbildningen för mig! Det känns så skönt. Efter besöket på skolan fick vi egen tid på stan så jag, Andréa, Natalie och Amanda gick på weekday, beyond retro, topshop och åt ute tillsammans. Hur mysig dag som helst, dock tog jag inga bilder MEN jag vineade mycket (heter paljetthen där).

Av Anna - 3 mars 2013 16:30

 

Har tänkt en del den senaste tiden på varför jag inte tar chanser när de kommer förbi, jag är väldigt tveksam för i princip allt. Jag är trött på att vara osäker på det sättet, egentligen borde jag fortsätta på samma motto som vi gjorde när vi var i Turkiet, "Why not?", när någon frågade oss om vi ville äta någonstans/gå till deras bar/åka piratbåt/whatever så sa vi bara why not?! och följde med. När jag väl tar mod till mig så ångrar jag mig oftast inte utan det känns bara helt underbart. 
 

Av Anna - 2 mars 2013 17:21

♥ Grapefrukt och jordbubbar ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards