Anna Larsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 11 februari 2013 17:18

♥ På den senaste tiden har jag tänkt mycket på allt som står runt hörnet och väntar på mig, samt att jag är väldigt lycklig över vad jag har just nu. Jag menar, jag har så underbara och fina vänner (kan inte tänka mig bättre!), familj och släktingar som alltid finns där och bryr sig om en, bal och student ligger och väntar på att få inträffa och det är inte länge kvar nu. Vad mer kan man egentligen önska? 

Av Anna - 11 februari 2013 10:00

♥ Gjorde om två glasburkar till pennhållare! Jag hittade en karta över Göteborg som vi av någon anledning hade i pappersinsamlingen, så jag limmade på den på burkarna, knöt ett presentsnöre runt och sedan var det klart. Tycker faktiskt att det blev väldigt fint! 

 

Av Anna - 10 februari 2013 11:05

♥ Hemmagjord chokladmjölk, solrosfrö & morotsbröd med ost, apelsin och ananas ♥

   

Av Anna - 8 februari 2013 20:19

Nu är det äntligen fredag. Denna vecka har jag spenderat med Sabina på vår praktikplats i Alvesta, vi är på Malmkvist och sköter deras marknadsföring! Denna vecka har vi gjort visitkort och anordnat en personalfotografering som vi ska färdigställa nästa vecka!

Man har verkligen blivit bortskämd med sovmorgnar så att stiga upp klockan 06 igen har verkligen varit svårt. Därför ser jag framemot att få sova hur länge jag vill imorgon.

Just nu är jag ensam hemma för lillebror är på boda borg och mamma är i skidbacken för tillfället.

Puss

Av Anna - 4 februari 2013 14:30

   

Ovido - Quiz & Flashcards