Anna Larsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Anna - 10 januari 2013 00:09

Just nu känns det jättebra för jag har kommit på vad jag ska tatuera och jag längtar tills jag och Sabina drar igång träningen. Det känns alltså bra i min värld som är kantrad av feber och halsont.

Jag var hemma idag och sov 13 timmar och trodde att det skulle hjälpa lite (sova bort viruset) men jag känner ingen som helst skillnad. Imorgon ska jag åka till skolan för att det känns onödigt att ligga hemma och vänta på att bli frisk när jag kan ta en ipren och vänta på att bli frisk i skolan. Jag har även hunnit slinga håret idag men jag vet inte om det blev sådan stor skillnad, kanske får göra om det jag vet inte.

Just nu längtar jag mest till sommaren och till värmen, jag är trött på grådaskigt väder och regn, jag är verkligen inte gjord för att bo i Sverige.

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig eftersom jag har en skoldag framför mig imorgon. Puss fina ni.

Av Anna - 7 januari 2013 21:09

Imorgon ska jag tillbaka till skolan efter cirka tre veckors ledighet och det känns väl sådär. Det blir inte bättre av att jag har lite feber och ont i halsen direkt heller, men till skolan måste jag i alla fall. Ska ha min sista Svenska B-lektion och få reda på betyg och så vidare.

Hoppas att ni får någon sömn såhär sista dagen på lovet. (Hoppas att jag med får det)

Av Anna - 2 januari 2013 23:04

Det blir mycket bilder och lite text just nu, men så får det vara. Just nu tittar jag på 100 höjdare och imorgon ska jag till Lill, på fredag ska jag på middag och på lördag ska jag till min mamma. Det är väl det som jag har för mig om dagarna. 

Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards